vrijdag, oktober 15, 2004

Komend weekend

Morgenvroeg vertrek ik per auto weer eens naar Heidelberg. Na een lange periode van geen bemoeienissen met ELSA moet ik helaas toch weer afreizen naar het zuiden omdat mijn boekhouding nog niet goedgekeurd is. Komend weekend is de laatste controle en hopelijk is tijdens de komende ALV in januari in Bielefeld dan alles echt voorbij. Tot nu toe kon ik ook niks, omdat een groot gedeelte van de gegevens die ik nodig had, niet bij mij zijn beland. Ik moet nl wel een openingsbalans hebben en tevens zijn reserves door mijn voorgangers aangelegd, nooit aan mij doorgegeven. Ik zal zaterdag dus wel zien wat mij te wachten staat. Eerst morgen met de auto naar het zuiden, blijf bij Christina overnachten aangezien die zaterdagochtend naar Freiburg gaat verhuizen waar ze verder gaat studeren en ik dan verder rij naar Heidelberg. Zaterdag en zondag dan de boekhouding doen en zondagavond weer terug naar Groningen met de trein. Deze variant was kennelijk het goedkoopste, aangezien ik heen mijn boeken mee moet nemen en die niet terug hoeven. Ben blij dat ik er vanaf ben en eindelijk meer (veel meer!) ruimte in mijn kast heb. Het is geen straf om met de trein terug te moeten, want de reis is een hele mooie en kan ik mooi ondertussen nog wat studeren en lezen. Treinen vind ik toch nog altijd de mooiste manier van reizen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog