dinsdag, augustus 10, 2004

Ugly Naked Man

Iedereen die wel eens een aflevering van Friends gezien heeft, weet dat er een personage in de serie zit die de Ugly Naked Man heeft. Niemand heeft 'm ooit gezien, maar hij zit wel in de serie. Vanuit het raam of vanaf het balkon van Monica en Chandler hebben ze een perfect uitzicht op het gebouw aan de overkant, waar deze man (een aantal verdiepingen lager) in zijn appartementje naakt rondloopt. Het heeft altijd voor veel hilariteit gezorgd en toen ik mijn overbuurman zag, moest ik meteen aan deze scenes denken. Aan de overkant van de straat, zo'n 5 verdiepinge lager woont ook zo'n man op de hoogste verdieping van zijn gebouw. En nietsvermoedend en onschuldig staat hij in zijn blootje zijn plantjes water te geven en ze een beetje bij te knippen. Vanaf mijn 10e verdieping heb ik een subliem uitzicht op dit schouwspel, maar keek toch wel raar op. Volgens mij past hij ook wel in het plaatje van Friends: grijs haar/kalend, dikke buik, klein en lelijk natuurlijk. Iedereen die de show wil zien is van harte welkom. Zelf even drankjes meebrengen!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog