dinsdag, oktober 24, 2006

Carrièrepad van een vriend

6 jaar, nou ja, ok, 25 jaar dan. Mijn carriere in een notendop:

- werkloos
- saaie leraar
- leraar die door iedereen leuk en aardig wordt gevonden
- lid van een of andere saaie werkgroep, werkzaamheden te verrichten naast onderwijstaken, onbezoldigd uiteraard
- voorzitter van een of andere saaie werkgroep, werkzaamheden te verrichten naast onderwijstaken, bezoldigd
- decaan
- afdelingsleider van de VMBO onderbouw
- afdelingsleider met extra bevoegdheden op een door een door niemand gewilde fusie bij de school gekomen lokatie.
- afdelingslijder, vervolgens weggepromoveerd tot lid van directie (3e conrector)
- 2e conrector
- 1e conrector
- lid van raad van bestuur van overkoepelende stichting waar de school bij hoort. Als zodanig medeverantwoordelijk voor een grootscheepse reorganisatie waarbij tientallen banen verloren gaan
- net als ik er klaar voor ben om voorzitter van het CvB te worden, moet ik gedwongen met FPU (of hoe dat dan ook mag heten in 2049, als ik 70 jaar hoop te worden)
(ik zit inmiddels in trap 4....)

Meer waarschijnlijk: Bert blijft de komende 40 jaar leraar geschiedenis.

2 Comments:

At 25 oktober, 2006 12:37, Anonymous Anoniem said...

Het ging eigenlijk om de laatste zin die je niet hebt overgenomen..... :P

 
At 26 oktober, 2006 22:15, Anonymous Anoniem said...

That's my boy!

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog