zondag, september 10, 2006

Kritiek

Afgelopen donderdag een ritje voor een consultant van een afspraak naar zijn kantoor en verder naar zijn huis. Hij rijdt een Audi S6 en heel eerlijk: daar moet je even aan wennen als je er voor het eerst inzit met optrekken en remmen. Nu heb ik in de 6 jaar dat ik nu dit werk doe nog nooit commentaar gehad oid, maar deze vent begon in de 1e minuut al met zeuren en meerijden. Ik heb dan zoiets van: "waarom heb je mij eigenlijk nog nodig als je toch zelf meerijdt?", maar dat kun je dan weer niet zeggen. :-) Bij het laatste gedeelte van de rit begon hij zelfs over mijn gebruik van de cruisecontrol te zeuren en dat ik niet veilig reed. Ik had het toen echt wel gehad en het erge is dat ik al een voorgevoel had over deze rit. Ik had hem 1x eerder gereden en hij is het type dat zich heel snel heeft opgewerkt in de business en dus heel wat van zichzelf denk (niet tegenstaande dat hij waarschijnlijk wel slim en goed in zijn werk is), wat dan ten koste gaat van zijn sociale vaardigheden. Tijdens het rijden had hij ook enkele keren zijn vrouw aan de telefoon en daar had hij alleen maar ruzie mee... Wat een leven.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog