zondag, september 10, 2006

Hits - Links

Ik heb er al eens eerder over geschreven dat ik bepaalde hits op mijn blog krijg na zoekacties van mensen op Yahoo, Google of een andere zoekmachine. De meeste hits krijg ik op de foto's en het verslagje van de Miss World verkiezing in Albaniƫ en de winnaressen daarvan in 2004 (ook via Wikipedia). Die steekt er echt bovenuit, de rest is een beetje een allegaartje van diverse dingen. De afgelopen weken echter krijg ik een tig-aantal hits op de naam Jacomijne Kooloos (met en zonder combinatie PWC en andere woorden). Nu krijg je bij die naam alleen de site van ELSA Leiden (oud-bestuursleden pagina) en mijn blog als zoekresultaat. Ik heb al genoeg over haar gezegd, maar ik vraag mij dan af waarom mensen haar opzoeken. Ben wel benieuwd wie dit zijn en waarom. Dus kom je op deze pagina via deze zoekterm: graag even een comment waarom en wie. Zou het leuk vinden. :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog