woensdag, mei 24, 2006

Stappen in Amsterdam

Vrijdagavond wordt er gestapt in Amsterdam met de crew van Tirana en eventuele aanhang (die ik dan meebreng). We blijven in de woning van mijn opa in Edam slapen en vertrekken zaterdagochtend weer naar het mooie hoge noorden. Nu wilden ze van mij suggesties horen voor uitgaansplekken in A'dam. Zie ik eruit alsof ik vaak daar ga stappen? Of überhaupt als iemand die veel stapt? Dacht het niet, dus ben maar wat gaan googlen. Kwam op Paradiso (waar ik dan wel eens geweest ben), Panama en Hotel Arena uit. Kan iemand mij vertellen of het leuk is en of we er überhaupt binnenkomen op vrijdagavond?

1 Comments:

At 24 mei, 2006 22:31, Anonymous Anoniem said...

Paradiso is groot, moet je willen. Er zijn genoeg hippe tenten maar goed daar betaal je ook naar.

Vrijdag is er een feestje van Temptation Island, belooft tof te worden =)

The Power Zone , thepowerzone.nl

Grtz

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog