dinsdag, mei 16, 2006

Status

Als ik aan het werk ben en weer met een VIP onderweg ben, dan merk ik vaak dat ik vriendelijker behandeld wordt dan die mensen zelf door het “lagere” kader. Secretaresses, obers, receptionistes etc zien mij (als chauffeur) toch ook vaak als zijnde op dezelfde tree van de sociale ladder als zij en daarom altijd een stuk vriendelijker dan tegen de bobo’s. Vandaag weer een mooi voorbeeld. De receptioniste bood mij tijdens het wachten soep aan, waar de normale medewerkers het alleen met koffie/thee moeten doen en de medewerker van de huishouding bij het Golden Tulip hotel waar ik de klant afzette, bracht mij zelfs met de golfbuggy naar de straat om mijn bus te kunnen halen. Toch blij dat er nog vriendelijke mensen op de wereld zijn. :-)

1 Comments:

At 21 mei, 2006 22:56, Anonymous Anoniem said...

Wie goed doet, goed ontmoet

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog