zondag, mei 14, 2006

Uitleg dronken

Nog even een uitleg over de dronkenschap: we hebben eerst gegeten en daarna nog even naar de AH om wat te drinken inslaan. Bert zag een rose liggen en die hebben we meegenomen. Ik heb standaard een fles witte wijn in de koelkast liggen en die kon zo ook eindelijk eens genuttigd worden. We hebben eerst geprobeerd Zulu te kijken, maar die DVD liep steeds vast. Gone with the Wind (op uitdrukkelijk verzoek van Bert!!) was echt te saai en tot het einde van March or Die zijn we niet gekomen. Na de 2 flessen wijn (waar ik het kleine glas had en B & A de grote = 1 fles wijn in 1x leeg in de 3 glazen), werden de fles Slivovich en de flessen wodka geleegd. Toen werd het Bert allemaal teveel en viel hij ronkend op MIJN bed in slaap. Arnoud zette de fles Martini maar aan zijn mond en viel daarna op mijn bank inslaap. De tafel bleef dus alleen voor mij over en dat was niet het meest comfortabele wat ik in huis heb. Het was wel goed dat ik minder dronken was dan de rest, aangezien ik de kotsbakjes van de heren moest leegmaken en schoonmaken. Het was wel een ervaring. Chantage materiaal m.b.t. de heren is voorhanden! :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog