woensdag, april 26, 2006

De begrafenis

De begrafenis was vandaag en ik ben dus net terug uit Edam. Het was een mooie dienst met schitterend weer, mooie woorden, een redelijk volle kerk en veel bloemen. Hij zou het zo gewild hebben zal ik dan maar zeggen. Ik moest zelf nog een Duits gedicht voorlezen van zijn lievelingsdichteres, dus er was ook nog een kleine persoonlijke noot bij. Bij mijn oma 1,5 jaar geleden waren de vriendinnen van mijn beide broertjes en mijn ene broertje zelf er ook bij, maar die 3 ontbraken dit keer wegens verblijf en Nieuw Zeeland en het feit dat het een ex is, dus we waren maar met een klein groepje familie. Als je opa dominee is geweest komen er denk ik altijd extra veel mensen opdagen omdat hij een bekend figuur was en in verschillende plaatsen zijn parochie had, dus voor mij veel onbekenden, maar voor mijn moeder en tante een “feest” van herkenning. Ik zal hem missen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog