donderdag, maart 16, 2006

EOM Oekraïne

Volgende week zondag (26ste) worden er weer verkiezingen in de Oekraïne gehouden en ik zal erbij zijn om waar te nemen. Het zal een andere belevenis zijn dan de EOM in Albanië vorige zomer, omdat dit niet voor de OVSE zal zijn, maar daarom denk ik niet minder leuk of waard. In ieder geval weer een ervaring rijker en ik doe weer wat goeds voor de mensheid... :-) Ik zal gestationeerd zijn in Odessa en dus niet zoveel te hoeven reizen als de vorige keer. Wel jammer dat er nu geen vertaler en auto met chauffeur bijgeleverd worden... :-) Ook is het grotendeels iets wat ik zelf moet financieren, dus verwacht geen kaartjes!

1 Comments:

At 18 maart, 2006 13:39, Anonymous Anoniem said...

Beste Eisenreich

Wat betekent EOM in deze zaak?
Tja ik weet niet precies hoe goed je Albanees c.q Oekraïns is ,maar aangezien je geen vertaler meekrijgt zul je het zelf moeten rooien. Sterkte ermee. Wat houden je werkzaamheden precies in (bezoek van stembussen ect. ect)?

PS: je niet laten afschepen met koekje en kaakje in de koffiekamer terwijl de onvolkomenheden wordt gladstreken voor jouw komst.

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog