zaterdag, maart 04, 2006

Verontwaardiging & ongeloof

Van iemand die net terug is uit een half jaar buitenland en waar ik tijdens dat half jaar sporadisch MSN-contact mee had en sinds haar terugkomst 1x per email, kreeg ik de volgende e-mail:

Leander,

In mijn huidige relatie heb ik meerdere malen problemen ondervonden als gevolg van ons contact. Ik heb hier genoeg van en daarom is het verstandiger dat wij verder geen contact meer hebben,noch via mail,telefoon of persoonlijk. Ik ga er vanuit dat je dit respecteert.

Verbijstering alom. Ze is gewoon een goede vriendin van me, verder niet en we hadden amper contact de laatste tijd, hoewel ik mij al wel afvroeg waarom... Nu kan ik generaliseren over Marokkaanse vriendjes (want dat is dus hier het geval, maar doe ik maar niet), maar ik ken die hele gozer niet en ik ben absoluut geen concurrentie. Van haar had ik toch zeker wat meer stijl en klasse verwacht en al helemaal een wat strijdbaardere houding, want dit vind ik zo slap. Niet eens even persoonlijk uitleggen, maar per email en dan ook nog zo. Heb haar ooit eens horen zeggen dat vrienden boven een relatie zouden gaan; nou ik merk het! Valt me zwaar van haar tegen... :(

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog