zondag, maart 05, 2006

Bedreiging

Er is een vervolg op het mailtje dat ik geen contact meer mag opnemen. Bellen lukt niet, want er wordt niet opgenomen, dus een email gestuurd, want wil natuurlijk wel wat opheldering. Tevens gezegd dat het mij erg tegenviel hoe dit liep. Krijg ik het volgende terug:

stupid you,
i think that my girlfriend X was clear in her last e mails there is no reason for you to bother her with your story cause she and i don’t want to hear anything from a donkey like you. other wise you will have affair with me and i m sure that you will not like me to be part in this argument. hope that you will be wise domestic animal and obey to what the person will bite you ass said.
we don t want you and you are not welcome in our relationship and life we order you to stay in you cage and don t try to be friend of one of us.
i have Xs password so if you will want to reply to this e mail he you have to send it to just one of us to don t be more stupid and i would like you to send me in english the e mail with all you want to say.
X

idioot,
ik denk dat mijn vriendin X duidelijk was in haar laatste emails. Er is verder geen reden om haar lastig te vallen en we willen verder niets van een ezel als jij horen. Anders krijg je met mij te doen en ik weet zeker dat dat niet wenselijk is.Ik hoop dat je een wijs besluit neemt huisdier en doet zoals ik vraag. We willen jou niet in onze relatie en leven, dus hou je er buiten en probeer niet vrienden van ons te zijn.

Krijg hier een beetje de kriebels van. In welke eeuw denkt die idioot wel niet dat hij leeft? Begin nu echt aan Berber-dorpen te denken, waar vrouwen niks mogen en amper het huis uit komen... Ik laat mij niet "orderen" en blijf zeker niet in mijn kooi, zoals die gek wil. Daarbij maakt hij gebruik van een slecht vertalingsprogramma en is zijn engels ook niet echt uitmuntend. :-) Toch eens kijken of ik contact kan krijgen, want dit slaat echt nergens op. Heb de namen er maar even uitgehaald, want hoef het niet zo publiekelijk te maken.

1 Comments:

At 05 maart, 2006 16:46, Anonymous Anoniem said...

Gewoon nog een klein beetje pushen, dan, als het volgende mailtje uit de hand loopt, gewoon ff aangifte doen bij de politie wegens bedreiging.

Bewaar ff je ip nummertjes van de mail en als je er met de plitie niet uitkomt hebben we altijd nog de AKP (Anonieme Knok Ploeg).

MvG

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog