vrijdag, juli 01, 2005

Korte update

Even snel een update, want ik heb een hekel aan traag internet en toetsenboden die niet doen wat ik wil! Ik zit nu tegen de grens met Kosovo aan in Kükes en zal vanuit hier mijn missie gaan vervullen (klinkt geheimzinnig niet?). Mijn partner en ik hebben samen de stad plus een aantal omringende plaatsjes (tot max 4 uur rijden...) gekregen om te bezoeken en morgen gaan we voor het eerst op pad om te kijken wat en waar we heen kunnen.
Gisteren de hele dag een uitgebreide briefing gehad, met alle feitjes, opdrachten en achtergrond info voor deze missie, daarna nog een lokale broefing gehad van de Long Term Observers in ons gebied, toen nog een borrel op de ambassade en nog uitgeweest de nieuw opengegane barren in Tirana bezoeken, dus ik stapte vanochtend enigszins brak de bus in. Het duurde maar liefst 8 uur voordat we hier aankwamen over een afstand van iets meer dan 200km, dus je kunt je voorstellen in wat voor gebied ik zit en wat voor afstanden er zondag moeten worden afgelegd!
Morgen om 8.30 ons melden bij de hoofdcommissaris van politie, want we willen in de gevangenis gaan observeren. :) Ik ga dus maar slapen...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog