woensdag, juni 22, 2005

Z4

Een aantal weekendjes geleden had ik de beschikking over een BMW Z4. Lang, lang geleden heb ik eens een prijsvraag bij CC Drive gewonnen en deze heb ik nu eindelijk kunnen incashen. Ik moet zeggen, je hebt niet veel ruimte in de auto (de kofferbak is trouwens wel weer erg groot), maar ik zou zeker aan zo'n auto kunnen wennen! :) Hij rijdt soepel, gaat lekker door de bochten, ziet er geweldig uit en kan snel... Ik ben blij dat ik zo dicht bij de Duitse grens woon, want heb 'm even meegenomen voor een spin en hij trok toch wel 230km/u.
Je hebt wel een bekijks met zo'n wagen hoor, echt alsof je een internetyup bent (en anders iemand met een rijke papa). Ik was wel blij dat op de kap de sticker van Europcar zat, want de kap was zoveel mogelijk open. Ben er nu ook achter waarom cabriorijders niet al te snel hoeven: het kan gewoon niet. Ja kan wel, maar dan versta je elkaar niet meer en is het niet echt leuk meer rijden.
Op zaterdag was nog wel de (stoel)verwarming (wat een uitvinding dat, echt...) aan als de kap open was, maar zondags lukt het ook prima zonder. Een heerlijk weekendje was het: binnendoor naar Pieterburen, Lauwersoog, Bedum, Haren, Glimmen, etc etc. Subliem weer en geweldige trip. Voor herhaling vatbaar! :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog