donderdag, juni 23, 2005

Korte update

1 Bert is helaas niet aangenomen bij Stadskanaal, ze weten niet wat ze missen. Gelukkig Bert ook niet, want het was 20 uur VMBO'ers...
2 tentamen Burgerlijk ging vandaag wel lekker, geen garanties, want daar ben ik al te vaak de mist mee ingegaan. Scriptie voor engels moet ik (nogsteeds) terug krijgen.
3 mams loopt weer na haar kniekijkoperatie van afgelopen vrijdag.
4 vanochtend medische keuring bij Xendo gehad. Ben natuurlijk weer kerngezond, alleen nog even op de bloeduitslagen wachten. Medio juli kan ik dan weer proefkonijn zijn.
5 morgen tentamen GIB, daarna ticket kopen, de stad in voor zowel Christina als Rudolph (kreeg vandaag zijn bul, maar door mijn tentamen kon ik er niet bij zijn. Sorry Rudy!)
6 's middags op uitnodiging van de VVD met een zooi JOVDers naar Kardinge voor een rondleiding en uitleg. Daarna karten: JOVD tegen VVD. 's Avonds naar Rudi's party in Cleopatra (ik weet nog niet of ik daar wel naar binnen durf... ;)
7 zaterdag vroeg weg met de trein naar Frankfurt Oder, zal wel weer een ritje van een uur of 10 zijn.

Sprak vandaag iemand uit Amsterdam op MSN. Ze vond die 2 uur tussen ons toch wel erg ver en als ze een vriend hier zou hebben, dan zou ze het niet lang met hem uithouden... Ligt het aan mij of zijn ze in het westen gewoon minder gewend? Daarbij: treinen is geweldig, niks doen, je komt er toch wel.

Tot zover...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog