dinsdag, augustus 24, 2004

Wonderschoon

Het weekend begon slecht zaterdag, hoewel eigenlijk al vrijdag. Samen met 2 a 3 anderen van de ambassade gaan we 3x per week joggen / rennen. Vrijdag was mijn vaste maatje er niet (terug naar NL) en was ik eigenlijk de snelste van het groepje. Het vervelende is dan dat je je aan niemand kunt optrekken en dat je de hele tijd alleen loopt. Een rondje om het meer van Tirana om 5uur 's middags is dan (mede door de luchtvervuiling) niet aan te raden. Het zweet liep mij in stroompjes van het lijf. Niet lekker... Zaterdagmiddag zoals gewoonlijk naar het zwembad, maar vanaf de dam zag ik al erg weinig auto's staan. Kom je daar, koop je een kaartje, loop je door: is het zwembad dicht. Zijn ze het water aan het verversen. De portier dacht dat ik naar de sportschool wilde, maar kreeg wel mijn geld terug. Een half uur lopen in 35 graden is redelijk vermoeiend en ik had ook geen puf en zin meer om naar het andere zwembad te gaan (hoewel ik daar langs kwam). Ben weer naar huis gelopen en 2 uur in bad gaan liggen.
Zondag samen met Marleen en Cas naar het noorden gereden. Vlak voor de grens met Montenegro afgeslagen richting het oosten de bergen in. Door een wonderschoon dal langs een riviertje gereden en daar 2 uur gepicknickt. Heerlijk weer met een warm zonnetje, super omgeving, pootje baden in het (ijskoude) riviertje: het leven is hier zo slecht nog niet!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog