woensdag, april 12, 2006

Tour Oost-Groningen

Afgelopen zondag een rondje Oost-Groningen met Youlan gedaan. Zij was in dit gedeelte van de provincie nog nooit geweest en ik had nog wat openstaan, omdat ik haar bij een lunch had laten zitten (hoewel niet mijn schuld). Ik had dus een plan gemaakt, we hebben de auto bij mijn ouders opgehaald en hebben er een leuke middag van gemaakt.
Eerst naar de Blauwe Stad en daarna naar Bourtange en daar een rondje paasmarkt en vesting gelopen en poffertjes gegeten. Toen was het theetijd en hebben we een pot thee met scones bij Brodie genuttigd. Als klap op de vuurpijl nog door het echte noordoost Groningen gereden waar we de uitgestrekte en verlaten polders bekenen en bij Nieuw Statenzijl over de Dollard hebben getuurd en een stap in Duitsland hebben gezet. :-) Bij thuiskomst bleek dat mijn moeder al gekookt had en dus daar nog gegeten en toen weer de trein naar huis gepakt. Het was een leuke en mooi zonnige zondagmiddag!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog