donderdag, april 06, 2006

Fototoestel

Ben mijn fototoestel in Moldaviƫ kwijt geraakt of hij is gestolen. Na het schaatsen ben ik 'm of in het restaurant verloren (maar daar hebben mijn vrienden nog nagevraagd) of in de taxi naar het hotel. Heb helaas dus geen foto's van en het schaatsen en Odessa. Geen bewijs dus dat ik echt in Odessa was voor de verkiezingsmissie en beelden van de vrije dagen die ik daar nog heb doorgebracht. Echt balen, maar hopelijk snel weer een nieuwe. Moet alleen nog wel even achter de verzekering aan, want daarvoor heb je tenslotte een reisverzekering! :-)

2 Comments:

At 10 april, 2006 23:58, Anonymous Anoniem said...

Dit riekt naar fraude :)

 
At 11 april, 2006 10:55, Anonymous Anoniem said...

Heb je de aankoopnota nog wel?

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog