vrijdag, februari 24, 2006

TNT (2)

TNT gehad, een ervaring en een sjaal rijker terug uit Den Haag gekomen. De capaciteitentest goed doorgekomen hoewel de uitslag mij verraste. Ik had een redelijke score op de woorden en een goede op de cijferreeksen. Had het andersom verwacht.
Na de test een gesprek van een uur met 2 recruiters gehad. Liep lekker tot het moment kwam waarop ze vroegen waarom TNT en wat voor functie ik zou ambieren als ik bij TNT zou komen werken. Daar viel ik redelijk door de mand... :( Ik wist eigenlijk niet wat ik daarop moest zeggen. Ik had mij een flink tijd geleden hiervoor aangemeld en ik was de afgelopen 4 weken weg, dus heb me ook niet meer kunnen voorbereiden hiervoor. Ik denk dat ik daarmee het gesprek verknalt heb. Ik wordt volgende week gebeld. De kansen zijn wel redelijk: van de 55 deelnemers gaan er 24 door. Jullie horen het wel.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog