donderdag, juli 21, 2005

Commentaar

Beste lezer(es),

Graag zou ik af en toe wat commentaar van u willen ontvangen. Dit kan op 2 simpele manieren: ten eerste bevindt zich aan de rechterzijde van mijn blog een chatbox, waar men alleen een berichtje en een naam hoeft te typen + op send te drukken, dat het berichtje geplaatst wordt; ten tweede door op commentaar onder een post te drukken en zich daar, al dan niet anoniem, uit over die betreffende post. Er makkelijk allemaal zou ik denken.

Graag zou ik wat meer commentaar en tekst willen. Het lijkt anders of niemand mijn blog bezoekt en ik zou graag wat meer leven in de brouwerij willen. Wensen, vragen, opmerkingen en meer kunt u daar dan ook kwijt.

Ik dank u voor de moeite. :-)

2 Comments:

At 24 juli, 2005 00:13, Anonymous Anoniem said...

"Zo is het net alsof ik geen bezoekers heb"...hahahaha, wat schattig..

 
At 24 juli, 2005 00:37, Blogger Eisenreich said...

Ach ja, je moet wat! :D

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog