dinsdag, juli 19, 2005

Films

Het voordeel van een Pathé Unlimited-pas (alleen verkrijgbaar in Groningen) is dat je dus onbeperkt naar de film kunt gaan voor een bepaald bedrag per maand. Geloof me, dat bedrag heb ik er al lang en breed uit. Even een overzichtje van de films die ik de afgelopen 2 week gezien heb (het is dan vakantie he...): War of the Worlds, Sahara, Batman Begins, The Jacket (sneak), Herbie, The Fantastic Four en The Hitchhikers Guide through the Galaxy (sneak). Deze laatste heb ik vanavond gezien en is zeker een film om NIET te missen. Hoewel ik het boek niet gelezen heb, kan ik me amper voorstellen dat het nog humoristischer kan. Of het een getrouwe verfilming is, kan ik dan weer niet zeggen, maar dat maakt ook niet uit, want het is subliem entertainment. Humor, goede verhaallijn en uitstekende special effects maken het helemaal af en zorgen voor een goede sfeer. Een van de betere films die ik afgelopen jaar gezien heb. Oscars voor beste bijrollen gaan naar de manisch-depressieve robot (sublieme Jeremy Irons), de krab en Deep Thought.

1 Comments:

At 29 juli, 2005 11:51, Anonymous Anoniem said...

"Oscars voor beste bijrollen gaan naar...de krab.." Ahum, jaja...
:-D

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog