zondag, april 16, 2006

Stiltezones

In de trein heb je altijd in bepaalde coupés de zogenoemde "stiltezones". Herkenbaar aan de stickers van een stiltemannetje en een kruis door een mobiele telefoon boven de banken. Ik ben er 1x op gewezen en ga nu altijd als ik moet bellen naar het balkon. Waarom zie/hoor ik zelf nu altijd iedereen bellen als zij in zo'n zone zitten? Als ik dar dan iets van weg, krijg ik een grote mond terug. Afgelopen donderdag nog tijdens de rit terug naar Groningen vanaf Hoogeveen. Een dame op oudere leeftijd zit luid te bellen in de bank voor mij en ik zeg er wat van. Krijg ik een verontwaardige uitroep terug en er wordt mij gezegd dat ik mijn mond moet houden, omdat zij al ouder is en dit verdiend heeft. Breekt mijn klomp... Ik scheen er verder in de coupé geen vrienden mee te maken, want wat corpsmeisjes keken mij ook al vuil aan (ze zaten zelf ook te bellen), maar ik vind dit toch weer het toppunt van onfatsoen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog