dinsdag, februari 28, 2006

Onderzoek via google

Ik weet dat sommige bedrijven als ze iemand aannemen of als sollicitant binnenkrijgen, ze intikken op Google, Yahoo of een andere zoekmachine om te kijken wat er uitkomt. Nu zag ik dat het volgende IP adres op mijn blog terecht was gekomen:

IP Address 212.41.135.# (Price Waterhouse Coopers NV Consultans)

na een zoekactie op:

Search Engine google.nl
Search Words "jacomijne kooloos"

Jacomijne heeft kennelijk ergens gesolliciteerd (misschien bij PWC zelfs...) en ze hebben haar even gegoogled. De humor is, dat dan alleen mijn sites naar voren komen als hits en die zijn niet al te positief. Onbetrouwbaar en liegen zijn de eerste woorden die in mij opkomen. Ik wil niet gaan lopen zeuren hier en al helemaal geen oude koeien uit de sloot gaan halen, maar de ravage die zij voor ELSA Nederland had achtergelaten en de leugens die zij de ALV verteld heeft, zijn in mijn ogen nogsteeds goed voor een royement en zeker geen baan waard bij PWC. Ik hoop dat ze weten wie ze in huis halen...

3 Comments:

At 28 februari, 2006 20:46, Anonymous Anoniem said...

Ben je hier nou niet een beetje al te hard voor d'r, Leander? Je bent geen fan van d'r, okee, dat weten we, maar om haar zo bij de grond af te branden. Dat verdient zelfs J. niet. Dus: laat haar gewoon voor wat ze is en ga uit van je eigen kracht. Staat bovendien wat chiquer...

 
At 28 februari, 2006 20:50, Anonymous Anoniem said...

En om nou niet direct als een 'slapjanus' die anoniem wil blijven te worden neergezet, de vorige post was uiteraard van....... de vroegmoderne Bertman! (wie anders....)

Een tipje van een digibeet: kan dit programma niet zo worden aangepast dat je - ook als je geen blogger bent - toch met een eigen id kunt signeren? Of snap ik de trucjes weer eens niet en kan dat al lang? O wacht, niks gezegd!

 
At 28 februari, 2006 21:20, Blogger Eisenreich said...

Dank je vroegmoderne voor je kritiek. Altijd welkom natuurlijk. Probleem is dat jij niet weet wat er precies speelde en zeker ook niet de zooi hoefde op te ruimen. Ik kan me nog goed de dag herinneren dat we er achter kwamen dat we opeens geen contract met Allen & Overy, ter waarde van 3000€, hadden... Het haalt na zo'n lange tijd nog het bloed onder mijn nagels vandaan en ik ken er nog wel een paar voor wie dat geldt.

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog