dinsdag, juli 12, 2005

Zandvoort


Gisteren op pad geweest naar Zandvoort. Florijan stuurde zondagavond een smsje: "Zin om morgen je OV nog even te gebruiken?" Na kort overleg besloten we om dan maar naar Zandvoort te gaan. Trein van kwart over 7, paar uurtjes strand en weer terug, want ik had 's avonds een etentje met Meisjes B van Eemsmond als afscheid/einde van het seizoen.

De trein van kwart over 7 reed dus niet om kwart over, maar pas om kwart voor 8. Een half uur vertraging dus en een half uur minder op het strand liggen. Maar goed, na een verder prima reis, kwamen we in Zandvoort aan. Een stukje over het strand gelopen, handdoekje uitgegooid en de zee in. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik kan me nog wel een wat warmer stukje zee herinneren. Mijn god, wat een kou. Na een tijdje wen je er wel aan, maar het begin; brr!

Op het strand toen maar even wezen zonnen, maar daar werden we zowat door de wind gezandstraald, zo hard waaide het (zie de foto's van de kiters). Bij een strandpaviljoen nog wat gegeten en gedronken, bij Dirk nog wat voor de terugweg ingeslagen en de terugreis grotendeels slapend afgelegd. Ongeveer 6 uur treinen, voor ongeveer 2.5 uur op het strand. Misschien woon ik toch wel ver van alles af...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog