donderdag, februari 24, 2005

Zwemmen

Vandaag ging mijn hockeytraining in Hoogezand niet door, dus had ik tijd over en ben bij Bert wezen eten. Een overheerlijke griekse aardappelschotel met gyros, waarvan helaas sommige stukjes aardappel nog bevroren/niet helemaal gaar waren. Een kniesoor die daar op let. Daarna zijn we wezen zwemmen, want Bert zwemt geregeld om weer op topgewicht te komen (hoeveel dat is, is mij nogsteeds niet duidelijk, maar het schijnt op te schieten). Nu weet ik van onze gezamelijke vakantie in Griekenland van een aantal jaren geleden, dat zowel Bert als Arnoud stukken beter en sneller zwemmen dan ik en dat bleek vanavond dan maar weer eens. Een uurtje baantjes trekken is niets voor mij. Terwijl Bert, gespierde mannen en vrouwen van boven de 40, mij met mooie krachtige slagen voorbij snelden in het water, scheen ik wel een olietanker te zijn die maar niet op snelheid kwam. Ik ben niet geschikt voor het grote zwemavontuur. Ik kan wel zwemmen, maar niet goed en zeker niet snel. Geen idee waar het aan ligt, want heb toch in mijn jeugd genoeg zee etc gezien. Het is denk ik meer dat ik zwemmen als iets ontspannends beschouw en niet als iets om mij vreselijk voor in te spannen. Lekker aan het zwembad, boekje erbij, beetje zonnen en af en toe even 10 baantjes trekken is prima; een uur baantjes trekken daarentegen niet. Ik ben meer geschikt voor andere dingen. Hardlopen ofzo, hoewel ik daar ook een gruwelijke hekel aan heb. :)

1 Comments:

At 24 februari, 2005 10:27, Anonymous Anoniem said...

Daarom was je een kwartier lang weg! Ik dacht al: waar hangt die jongen uit????

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog