woensdag, februari 23, 2005

Lui

Ik krijg het verwijt dat ik mij er vanaf maak, door alleen maar foto's te posten in plaats van echte berichtjes en ik moet toegeven dat het inderdaad makkelijker is, hoewel je wel de juiste combinatie en balans moet vinden bij de foto's. Een oud gezegde gaat ook: een foto zegt meer dan duizend woorden (of zoiets :).
Ik geef toe, ik maak mij er misschien een beetje vanaf, maar ik beleef dan ook niet veel: ik geef 4 avonden in de week hockeytraining, heb 22 (!!) uur college in de week en voor de rest is mijn leven best wel saai of suf, zoals de persoon in kwestie zou zeggen.
Maar goed, ik zal dan proberen meer echte breichtjes te posten en minder foto's. Hoewel ik toch vind dat die voor sommige mensen die mij niet zo goed kennen een aardig beeld kunnen geven.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog