zondag, februari 20, 2005

Vragen

Ik kreeg de vraag waarom ik een foto van Els had geplaatst op mijn blog, omdat het toch allang uit is etc etc. Goed, heel eerlijk: geen idee waarom ik dat gedaan heb. Ik heb een nieuw foto-orden-programma geinstalleerd en kwam daarbij wat onbekende/grappige/vreemde foto's tegen en ik had zoiets van waarom niet? Zo gezegd, zo gedaan.
Steve hoeft niet boos te worden, want ik gun beiden hun geluk (oei wat fout en zoetsappig) en wie zich (en dat zullen van de NLers niet veel zijn) een bepaalde avond in Brussel zich nog kan herinneren (en horen...), weet dat het wel zo'n beetje over is. Zal daarom, om alle twijfels weg te nemen, wat meer foto's posten van "vriendinnen". (Foto's van mannen heb ik helaas niet veel van. Hè, wat jammer nou... :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog