zondag, februari 20, 2005

Mexico

Zoals jullie aan mij Tagboard kunnen zien, zit een vriend van mij 2 weken in Mexico met zijn studie. Ik heb nog een blauwe maandag Sociale Geografie gestudeerd en dit is zo'n moment dat ik zou willen dat ik het nogsteeds deed: goedkoop (erg goedkoop) met je studie op fieldtrip naar Mexico. Beetje rondtoeren door het land, wat bezienswaardigheden bekijken, Tequila en Corona's drinken (hoewel dat voor mij dan niet echt opgaat, want ik drink nogsteeds niet), wat chiqita's bekijken en zwemmen in de warme zee... Wat wil een student nog meer van zijn studie? Moesten we bij Rechten eens doen, maar daar moet je eerst bij een studievereniging om ergens heen te kunnen. En daarbij: ELSA heeft wel tripjes, maar niet even fijn naar Mexico. Hoogstens naar Turkije, waar je op de laatste 2 dagen (dat ook het hotel nog open is) een storm te verduren krijgt en waar het eten hetzelfde is (maar dan opgewarmd) van de voorgaande week. Nee, doe mij zo'n studie als SG dan maar. Het vervelende is dat Arnoud geen fototoestel meegenomen heeft (en wilde meenemen), dus na afloop zullen we geen flauw idee hebben wat ie nou precies gezien heeft of waar hij was. Voor hetzelfde geld, besodemietert hij de heleboel en zit ie op Vlieland...

2 Comments:

At 22 februari, 2005 00:08, Anonymous Anoniem said...

Kijken of dit gaat werken vanuit Oaxaca (inderdaad die in Mexico niet die op Vlieland). Met die chicas valt het hier reuze mee hoor. En wat die camera betreft, daar moeten we nog maar eens over discussieren. Jij doet het tegenwoordig wel erg makkelijk, door alleen maar fotos te plaatsen en niets meer te schrijven.
Arnoud

 
At 23 februari, 2005 00:44, Blogger Eisenreich said...

Zeg grapjas: kijk eens onder de foto's? Daar staan toch zeker weer 4 nieuwe stukjes!

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog