donderdag, februari 03, 2005

Nachtelijke uurtjes

Nadat ik gisteren om 21 uur weer thuis kwam met de trein van een ritje van Zwolle naar Amsterdam, eerst maar eens Chronicles of Riddick gekeken. Een pretentieloze film met een voorspelbaar einde, maar desalniettemin goed vermaak, waar het natuurlijk ook om gaat. Daarna had ik geen zin om naar bed te gaan en had ik nog honger. Heb dus om 00 uur nog spagetti voor mezelf staan koken, heb daarna de afwas van een week gedaan, gestoft en verder de was opgehangen en opgevouwen. Ik ben een nachtmens, dat blijkt wel. Als ik 's nachts eenmaal op gang ben, dan gaat het ook maar door. Moet zeggen dat mijn kamer er wel weer mooi opgeruimd uitziet! :) Je wilt dan ook niet weten hoe laat ik in bed lag...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog