dinsdag, januari 18, 2005

Gezellig

Vanavond weer training gegeven bij Bedum zoals elke week. Voor de verandering had ik eens niet de training verzonnen, maar Eefje. Eefje is mijn co-trainer in de zaal, omdat ik anders volledig doordraai. Het eerste uur heb ik namelijk (op het hoogtepunt) 19 kindertjes rondrennen en schreeuwen, dan een uurtje rust, maar daarna weer een uur 18 kids. Gelukkig kunnen we dan de groep opsplitsen en de aandacht verdelen: dat scheelt wel. Maar goed: Eefje had dus de oefeningen bedacht en die waren met lekker veel pionnetjes. Dat vindt ze namelijk gezellig. Ik heb nog nooit iemand pionnetjes "gezellig" horen noemen, dus dat is een speciale vermelding op mijn blog wel waard! Eefje bedankt! :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog