donderdag, oktober 14, 2004

Terug

Ik ben nu bijna 2 weken terug uit Albaniƫ en heb sindsdien nog geen woord meer op mijn blog geschreven. Echt erg, maar soms heb ik er gewoon totaal geen zin in en moet ik me er echt toe zetten. Maar zoals nu loopt het lekker en schrijf ik gewoon nog wel even door. Ligt dus echt aan de stemming denk ik.
Maar goed, ik ben dus weer terug in Groningen en alle Buitenlandse Zaken adressen (e-mail en gewoon) zijn dus vervallen en werken als het goed is niet meer. Mijn appartementje in Groningen is weer normaal bewoond en het heeft mij wel even gekost om alles weer een beetje op orde te krijgen. Schoonmaken, wat kleine dingen repareren, alles weer aanvullen, dingen die verplaatst waren weer vinden en terug zetten (er zat 2 maanden een Spanjaard in onderhuur) en natuurlijk een ontiegelijke hoeveelheid post wegwerken, wat waarschijnlijk nog wel het ergste was.
Een berg rekeningen van hier tot Tokio en dat terwijl mijn giro echt helemaal leeg is na mijn Albaniƫ avontuur. Niet dat ik nou 3 maanden in het Hilton heb geslapen, maar meer omdat de stage meer kostte aan levensonderhoud en huur dan dat er aan verdiensten binnenkwam. Mocht je later rijk willen worden: wordt geen stagair op een ambassade!!!
Ik mis het toch wel een beetje eigenlijk. Het "volwassen" leven, het "echte" werken, mijn collega's, mijn vrienden, de omgeving en de mensen. Als ik het over zou kunnen doen, zou ik het precies hetzelfde doen. Ik heb een ontzettend leuke en mooie tijd gehad en wil iedereen daar nogmaals voor bedanken! Ik hoop komende zomer terug te mogen als verkiezingswaarnemer, want dat lijkt mij opzich ook wel een erg leuke (tijdelijke) job en dan maak ik me toch nuttig als ik daar ben. :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog