donderdag, oktober 14, 2004

Afscheid

Voor mijn afscheid stelde de ambassadeur voor een film te vertonen met zijn beamer op een projectiescherm in de residentie en ik mocht dan ongeveer 20 man uitnodigen. Geweldig natuurlijk en heb het aanbod dan ook met beide handen aangenomen. Naast mijn collega's natuurlijk, waren er ook wat vrienden van UNDP, ScottWilson en wat Albanezen die ik tijdens mijn verblijf daar heb leren kennen. Het was leuk om te zien dat iedereen met iedereen kletste en dat er geen echte groepsvorming was en dat er ook driftig telefoonnummers uitgewisseld werden.
Als film had ik "The Remians of the Day" uitgekozen. Een echt schitterende film, hoewel het misschien iets korter had gekund. Geweldige muziek, geweldige cast en een schitterende omgeving. Het enige nadeel was dat het publiek misschien niet het beste publiek was voor een dergelijke film. Iets populairs was waarschijnlijk beter gevallen, maar goed, Gladiator had ik al 4x gezien en veel mainstream was er ook niet voorhanden. Toch vond ik (en volgens mij wel meer) het een erg geslaagde avond. Een leuk afscheid van een leuke tijd.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog