dinsdag, augustus 31, 2004

Zaterdag

Zaterdag was een heerlijke slome dag aan het zwembad, beetje lezen, beetje niks doen. 's Avonds wel weer uitgeweest, want je moet toch wat met je tijd. De Spaanse dames met wie ik was hadden het al gauw gezien en vertrokken. Ik had net een stoel bemachtigd en bleef dus nog maar even zitten. Al gauw werd het drukker in de Living Room (de hipste tent van Tirana) en kwam er een groepje bij mijn tafeltje staan, die ik toen maar uitnodigde om op de overgebleven stoelen te gaan zitten. Het bleken een operazanger en een docente piano aan het conservatorium te zijn die met wat vrienden op stap waren. De hele avond gezellig zitten kletsen en wezen dansen. De zanger heeft me alvast voor oktober uitgenodigd om naar een uitvoering van een opera te komen luisteren, maar helaas ben ik dan alweer in Nederland. Ook een uitnodiging voor een "upper-class" feestje was snel verkregen en toen ik vroeg wat hij met upper-class bedoelde, bleken dat artiesten, musici en dirigenten/producenten te zijn. Ik denk dat ik mijn klassieke kennis nog maar eens wat moet opvijzelen...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog